El nostre ecosistema

Aquesta setmana els alumnes de 4t de primària hem fet el nostre propi ecosistema.

Després d’un mes investigant i aprenent els diferents ecosistemes del Baix Llobregat, ara és hora de veure i comprovar com es crea un de nou.

Dins d’un pot de vidre hem posat: paper de diari, per crear humitat; em afegit la matèria orgànica amb un ou cru sencer i finalment hem posat terra i aigua per crear un sol ple de nutrients.

L’hem deixat en un lloc on li dóna la llum solar i esperarem a que en el nostre ecosistema comencin a sortir els primers éssers vius.

Estem molt emocionats al pensar que nosaltres mateixos podem crear un ecosistema dins d’un pot de vidre.

Us anirem informant.

Alumnes de 4t