Visita a la Planta Potabilitzadora de Sant Joan i Itinerari Modernista 5èB

El passat dia 13, els alumnes de 5è van visitar l’ETAP de Sant Joan Despí, on van poder aprendre de primera mà a través de tallers i de la visita a la planta, els diferents processos de tractament de l’aigua del riu Llobregat al seu pas per la nostra població, per aconseguir que sigui apta per al consum humà.

Més tard, per agafar forces, vam anar a dinar al Parc del Mil·lenari, i vam acabar amb una passejada per Sant Joan, tot observant els diferents edificis que Josep Maria Jujol va deixar a la nostra vil·la. Aquest recorregut s’emmarca en el el Projecte d’apadrinament del Patrimoni que aquest curs realitza l’escola.

Els alumnes, després d’escoltar una breu explicació de cada edifici, els van documentar fent fotografies i vídeos com a veritables reporters amb els iPads. Més endavant realitzarem un treball a l’aula amb el material enregistrat.
Podeu veure les fotografies aquí.