Clausura dels II Jocs Olímpics Escola del Mar

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

En acabar la Marató, tots els alumnes de l’escola  ens hem tornat a trobar  per a la cerimònia de cloenda. Hem repartit les medalles d’or, plata i bronze al guanyadors i també a tots els participants. Finalment hem apagat el foc olímpic, fent un compte enrere, símbol del final de les nostres II Jocs Olímpics de l’Escola del Mar. Han estat uns dies fantàstics! Enhorabona als campions i a tots tots els esforçats atletes!