4t. Visita la CosmoCaixa – Taller: Vet aquí l’energia!

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Ja fa uns dies que els alumnes de 4t vam anar al Cosmocaixa de Barcelona. Vàrem visitar lliurement la sala principal, on hi trobem expositors de diferent caire.  Tots van poder anar veient la sala al seu ritme i experimentar tot allò que més els va cridar l’atenció. També vam entrar al bosc humit, un espai curiós de veure.

Després vam assistir a un taller sobre l’energia i les seves aplicacions en diferents aspectes de la nostra societat: elaboració de joguines, conversió de l’energia en moviment, en so, en llum, etc. Va ser molt interessant i ens va fer pensar i experimentar molts conceptes explicats a l’escola.

Per acabar, vam dinar en un espai molt acollidor, dins el Cosmocaixa, i encara ens va quedar temps per jugar una estona. Un dia rodó!!!