Visita dels alumnes de 1r A a P5

Avui, els alumnes de 1rA han anat a les classes de P5 a fer una visita molt especial. En el projecte d’aula dels “Reis i reines” els alumnes van decidir inventar-se un conte entre tots/es i anar a explicar-lo un dia als alumnes de P5. Després de dos mesos elaborant el conte (text i dibuixos), per fi l’han acabat i l’han pogut explicar. En uns dies també el tindreu penjat a la web per a que el pugueu veure des de l’ordinador i també se’l podran dur a casa per a que el pugueu explicar abans d’anar a dormir. Han fet un gran treball!!!