Centenari Gloria Fuertes

Des de la biblioteca de l’escola ens hem volgut afegir a les celebracions del centenari del naixement de la coneguda autora Gloria Fuertes (1917-1998).
Ja era costum treballar algun poema seu en alguns cursos, però en aquesta ocasió tota l’escola s’hi ha implicat i a cada classe s’han realitzat lectures, recitacions, dibuixos, … Els alumnes petits han descobert una poetessa propera i divertida, i els més grans i els adults alguna cosa més que això: un personatge humil, sensible, fràgil i amb una gran dedicació a fer feliços als altres i a escampar idees de pau.
Mireu els vídeos, que no us defraudaran.

El reproductor conté 44 vídeos d'aquest event:
  Àlbum fotogràfic: