Els Ssstrèpits tenen un missatge per a tots vosaltres.

Els Ssstrèpits tenen un missatge per a tots vosaltres, pels qui ja els coneixeu i assageu amb ells a les extraescolars de l’escola, pels qui els escolteu al pati mentre esteu fent una altra activitat, pels qui volíeu apuntar-vos a la seva agrupació però no us anaven bé els dies d’assaig, per a tots, pels petits, pels grans, pels qui teniu tambor i per qui no, ara teniu l’oportunitat de ser un Ssstrèpit,escolteu el seu missatge i apunteu-vos al seu repte per a celebrar els 25 anys de Ssstrèpits.
Esperen rebre els màxims vídeos!!!

Missatge important dels Ssstrèpits

Els Ssstrèpits us volem fer arribar a tots aquest missatge.Esperem rebre els màxims vídeos!!!

Publicada por Ssstrèpits Vilassar de Mar en Sábado, 4 de abril de 2020