Tokapp : Informació important

Benvolgudes famílies,

La normativa general sobre la sortida dels menors de l’Escola, ens diu: “Els infants més petits han de ser lliurats, a l’hora de la sortida, al pare, mare, tutor o tutora que en tingui atribuïda la guarda i custòdia o a les persones que en tinguin l’encàrrec.”

En el Consell Escolar celebrat el dia 16 de desembre de 2019, hem concretat aquesta normativa general, i hem aprovat el següent:

1. Els alumnes de 4t, 5è i 6è podran sortir sols de l’escola amb l’autorització signada de la família.
  2. Els alumnes a partir de 5è, podran recollir als germans de 1r, 2n i 3r, amb autorització signada per la família.
  3. Els infants de P3, P4 i P5, poden sortir amb els adults que la família autoritzi expressament i per escrit. També es podran lliurar als germans més grans de 12 anys, amb autorització signada dels pares i a qualsevol persona major de 16 anys, a la que la família hagi autoritzat per escrit.

Us recordem que podeu autoritzar a tantes persones com vulgueu. Només cal que afegiu al full que el tutor ja té, el nom, cognoms i DNI de la persona que autoritzeu (si no consta en aquest document, no podrem lliurar-li la criatura)

Si pels motius que siguin, ha de recollir l’infant una persona que no estigui autoritzada, cal que porti un document  signat on hi consti el DNI del pare, mare o tutor legal, i el nom cognoms i DNI de la persona a la que autoritza a recollir el seu/va fill/a.

Com a últim recurs, si no pot fer arribar aquest document a la persona que ha de recollir la criatura, cal que envii aquesta autorització al correu de l’escola e3006861@xtec.cat, amb les dades anteriorment explicitades.

En cap cas, s’acceptaran trucades telefòniques, sempre ha de quedar constància per escrit.

Esperem que entengueu totes aquestes mesures que són per tal de protegir els menors.

Salutacions

L’equip directiu