Divendres 22 de desembre

El divendres 22 de desembre ha estat l’últim dia del primer trimestre. Abans de començar les festes de Nadal hem fet cagar el tió i ens han preparat un bon esmorzar.

Tots els alumnes de tercer hem sortit al pati per fer cagar el tió junts, a la primera cagada els dos tions ens han cagat pilotes per poder jugar al pati, a la segona cagada jocs de taula per les aules i a la tercera cagada llaminadures per cada alumne. Tot seguit tota l’escola ha anat a la pista  on ens han repartit xocolata desfeta i melindros per esmorzar.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *