Finalitzem el projecte del mercat…venent i comprant!

L’alumnat de 3r celebrem la cloenda del projecte interdisciplinar del mercat recreant-ne un a les aules. Ens hem dividit en diferents comerços i hem posat en pràctica tots els continguts que s’han après.  Al següent enllaç podreu veure un vídeo de l’activitat final. Esperem que us agradi !

**VÍDEO_PROJECTE_MERCAT**

1. Silvia

Bona tarda, Quin mercat més divertit i variat. Una manera molt dinàmica i divertida d’ aprendre.

Em va agradar molt el mercat i m’ho vaig passar molt bé !!!! adeu.!!

2. Fina

Ens ha agradat molt veure el mercat de tercer. Una activitat molt bonica i divertida per aprendre. Gràcies!!

M’ha agradat molt fer aquesta activitat, ha set molt divertit !!!

3. Tatiana Lorente Graciano

Hola, crec que ha sigut un projecte molt divertit que tots colaboren. Per altra part, d’aquesta manera aprenen molt. A l’Ariadna li ha agradat molt, jo crec que si es repetís estaria encantada.

Ariadna diu : a mi m’agrada molt fer de botiguera, de compradora i coses d’aquest tipus.

4. Roser Casademont Mercader

Quin ambientàs i quin goig que feien totes les parades!! Veig que tots els nens/nenes s’ho van passar molt bé tot aprenent a comprar i vendre. Felicitats pel mercat!

Em ba agradar molt equet marcat . Em de repetirlu!!!

5. Marta

Bona tarda.Ja se el proper mercat que iré a comprar el de la vostre Escola, per tota la varietat de coses que hi havia,per l’alegria i emoció
    que fluía.Molt bon treball.Fins aviat.

Hola soc l’ Adriá em va agradar molt el mercat.Tinc ganes de fer un altre mercat.Adeu!

6. nora

Fabià Bataller: Ens ha agradat molt veure com es distribuien diferents tasques de venda i compra de diferents productes, i el fet que aprenguin el valor de les coses quan es compren.

Nora Bataller :M’ha agradat molt fer la activitat!! I m’agradaria tornar-la a fer perquè voldria provar de vendre altres productes i perquè he jugat amb tots els alumnes de la classe.

7. Gemma - Lluc

Crec que ha sigut una activitat molt divertida i una manera d’aprendre molt pràctica.

Lluc: ma va agradar el projecta del mercat perque vaig aprendre a comprar hi ha pagar amb diners.

8. Alícia

Hola, som l’Adrià i l’Alícia…

Ens ha agradat molt i hem rigut molt.

Veient el video hem rigut molt, han tingut molta feina, peró es veia ben bè un mercat, fins hi tot el xivarri…;)

9. Olga Fuentes Roqué

Bona tarda!
    Una activitat molt interessant!! Han après que cada producte pot tenir un valor diferent, i també els ajuda a fer el calcul mental (de pagar i donar canvi) que segurament els serà molt útil en el seu dia a dia 🙂

Carla: M´ha agradat molt fer l´ activitat. Vaig apendre moltes coses!!

10. Ivan i Adolf castro

Ens ha agradat molt veure el vídeo del mercat. Crec que és una activitat que ajuda als nens a entendre que tot té un valor i a saber ajustar-se al pressupost que tenen. Felicitats!

Ivan: m’ha agradat molt participar en l’activitat del mercat. M’ho he passat molt bé!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *