Establint lligams

“Individualment som una gota però junts som un oceà” Aquesta bonica frase la va dir l’escriptor  Ryunosuke Akutagawa (1892 – 1927) considerat el pare dels contes japonesos. Una frase que a tercer hem comprovat que és certa!!

Els alumnes i les tutores de tercer hem estat al pati fent activitats per afavorir el coneixement i la cohesió grupal. Hem passat una estona molt divertida i ens hem adonat que junts aconseguim millor tot allò que ens proposem. Tots i cadascun dels membres de la classe som persones úniques, importants i tenim establert un lligam molt maco que ens enriqueix i ens ajuda a crèixer!

 

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>