CONSELL D’INFANTS I ADOLESCENTS DE MASQUEFA

El Consell d’Infants i Adolescents celebra la darrera sessió del curs 2023-2024. Aquest divendres 24 de maig, la Sala Polivalent de La Fàbrica Rogelio Rojo, ha acollit la tercera i última sessió d’aquest curs

Els consellers han traslladat a l’Ajuntament un document amb diferents propostes que han elaborat per a fer de Masquefa un municipi més cívic. Aquest matí hem estat a la signatura i lectura de la declaració que el Consell d’Infants i Adolescents de Masquefa ha lliurat a l’Ajuntament de Masquefa.

Enhorabona per la feina feta aquest curs als consellers i conselleres de l’Escola Font del Roure, de l’Escola Vinyes Verdes, de l’Institut de Masquefa i de l’Escola El Turó. Molt bona feina!!!

Tenim els resultats del RECAPTE DEL BANC DE SANG!!!

BANC DE SANG de Escola El Turó

Volem agrair a l’Ajuntament de Masquefa el suport i l’acompanyament en l’organització.

A totes les entitats municipals per la col·laboració en la difusió de la campanya.

Per descomptat, agraïr a TOTS ELS DONANTS la generositat i a l’alumnat de 6è, l’entusiasme i il·lusió en aquest projecte solidari que han dut a terme. MOLTES GRÀCIES!!!!