JORNADA DE LA MÚSICA 2020

El passat dilluns 23 de novembre vam celebrar la jornada de la música en honor a Santa Cecília. Va ser un dia molt entretingut ja que cada hora realitzàvem un taller diferent. L’eix conductor del dia era: “La música i els sentiments”.

Durant tot el dia vam realitzar diferents tallers:

• Conte i sentiments
  • Fem un violoncel ( manualitat)
  • Cello i Pau Casals
  • Fantasia 2000
  • Escolto les meves emocions
  • Dibuixo la música

Cada hora realitzàvem un taller, la qual cosa era molt dinàmica i amb activitats molt entretingudes. La senyoreta Montse, en un dels tallers, ens va ensenyar moltes coses sobre el Cello i també ens va tocar moltes cançons tant clàssiques com modernes.

Va ser un dia fantàstic ja que vam poder dinar a la classe, escoltar música i passar un dia junts de convivència!