Pla rema

El Pla Rema es un projecte de reutilització i reciclatge de llibres de text que va nèixer a l’escola amb la voluntat d’ajudar a pal.liar  la gran despesa que representa per les famílies del centre adquirir llibres cada curs escolar.

D’aquest primer objectiu se’n desprén un altre molt més transversal i que pretén conscienciar a tota la comunitat educativa per a fer un consum més ecològic i  sostenible.

L’impuls i el manteniment d’aquest projecte requereix d’una reflexió  i una sensibilització de l’alumnat i de totes les famílies que en formen part.

La reutilització de llibres és una pràctica  que contribueix a què els infants entenguin que cal compartir, fer un consum racional i raonable dels béns escassos del planeta, i alhora practiquen i comparteixen l’objectiu comú de conservar el material comú.

Si t’interessa saber què fem quan hem de canviar algun dels llibres del Pla Rema de l’escola, us convidem a què ens acompanyeu clicant aquí.