ELS INFANTS DE 3R FAN EL PREGÓ A LES FESTES DE SANTA EULÀLIA!

El passat 14 de febrer, els nens i nenes de tercer de l’escola van anar a la plaça Sant Jaume a fer el pregó a les Festes de Santa Eulàlia de Barcelona. Aquesta activitat forma part d’un projecte educatiu liderat per l’Ajuntament de Barcelona, adreçat als nens i nenes de 3r, 4t, 5è i 6è de primària de les escoles ordinàries i d’educació especial de la ciutat, per a la promoció i la difusió dels drets dels infants.… Llegeix més»

CLOENDA DEL PROJECTE MUSICAL ARAART 2021

És un plaer presentar-vos el recull d’actuacions que s’han fet a Calàbria 66 com a cloenda del treball artístic fet dins el marc del projecte AraArt, projecte reconegut pel Departament d’Educació.

En primer lloc, des d’aquestes ratlles, volem felicitar els nois i noies per l’esforç, l’entusiasme, la valentia i la constància en aquest nou repte artístic que va més enllà de les parets de l’escola; també el nostre més sincer agraïment pel suport de l’Escola de músics i JPC, per la professionalitat de la Yolanda Mallofré i la Sara Vinyals, i de tots els mestres de l’escola que han acompanyat i vetllat aquesta fita.

Moltes felicitats a tots per aquest regal!!!!!

1r A

1r B