L’ARBRE DELS VALORS

Aquest curs es va iniciar amb una nou element al passadís de l’escola, no és un element qualsevol, és l’arbre dels valors. Un arbre de fusta especial, que a prop de l’entrada ens recorda tots aquells valors que hem de treballar dia a dia amb els nostres alumnes.

Els nens i nenes passen per davant sovint, es fixen, llegeixen les paraules i les van integrant en el seu cap.

Un parell dies a la sessió de valors vam baixar a dibuixar l’arbre amb les seves tretze paraules màgiques que els ajudaran a créixer millor, a ser infants feliços, solidaris, respectuosos, democràtics, compromesos, crítics, empàtics, cooperatius, autònoms, humils, dialogants, amb una forta autoestima i amb capacitat d’esforç.

És un gran repte  aconseguir tots aquests valors. Comencem treballant cada concepte, ja que molts infants desconeixen el seu significat i la seva importància per entendre i viure el món que ens envolta.