RECOMANEM MÚSICA

Tots els alumnes de 4t, 5è i 6è de Primària estem treballant a classe la recomanació musical.

Aquest és un hàbit de treball que realitzem a cada sessió de música. Un alumne o alumna porta preparada de casa una cançó, aquest o aquesta explica a la resta de la classe informació bàsica de la cançó (gènere, autor, context…) i seguidament l’escoltem tota la classe.

Així amb el pas de les sessions i fins a final de curs haurem conegut i descobert gran quantitat de cançons i segur que moltes seran del nostre gust.

Per tal de recordar totes les aportacions hem creat aquesta llista a Spotify que s’anirà actualitzant setmanalment amb totes les cançons. Ací l’enllaç:

Doneu-li al play i prepareu-vos per a descobrir i gaudir nova música!