Visita al centre per les empreses que participaran a la Licitació de menjador

Ja s’ha realitzat la reunió informativa amb les empreses de menjador. A continuació, us resolem alguns del dubtes sorgits:

1. Comensals i monitoratge desglosats per nivells:
  • EDUCACIÓ INFANTIL: 145 comensals, 10 monitors
  • P3: 50 alumnes 3 monitors + 1 suport
  • P4: 40 alumnes 2 monitors
  • P5: 55 alumnes 3 monitors + 1 suport
  • EDUCACIÓ PRIMÀRIA: 180 comensals, 13 monitors
  • 1r – 6è: 30 alumnes per classe + 1 suport per Ed.Primària
  • Coordinadora
  • ESPORÀDICS: 8-10 al dia.

2. Beques concedides pel Consorci d’Educació de Barcelona al curs 16-17

• 62 beques del 100%
  • 62 beques del 50%

3. Preu del menú del professorat: 4€ IVA inclòs

4. Personal de cuina: El contracte 510 que apareix al personal subrogat és un contracte que es va fer per substituir a una auxiliar després de setmana santa. Aquesta, apareix al llistat, però no s’ha de subrogar. Per tant, queden a cuina 4 persones.

5. Criteris de valoració automàtica

• Dintre de l’apartat del Pla de Funcionament del servei de menjador, en l’apartat personal d’atenció a l’alumnat amb dificultats (pàg. 36 plec administratiu), el criteri és de dos punts per vetllador fins a un màxim de 7 punts, en aquest cas es valorarà per número d’hores. Vetllador amb 12.5 hores setmanals = dos punts i un vetllador amb 6,25 hores setmanals = un punt.

Per qualsevol aclariment, truqueu a l’escola i demaneu per la secretària de la mesa de contractació, Cristina Amengual. Per tal de donar més transparència, tots els dubtes resolts telefònicament seran detallats a la pàgina web.