Treballem les capes de la terra

Dintre del Projecte “Viatgem a l’espai”, els alumnes de 5èB han treballat dins de l’àrea de Llengua castellana l’estructura de la Terra, les diferents capes i materials que conformen cadascuna d’elles, amb la professora Lourdes López.

En primer lloc han buscat informació per internet  del que han considerat més important, treballant en grup. Després han posat en comú aquesta informació i han elaborat un resum dels aspectes més rellevants. Per finalitzar, cada nen ha pintat un dibuix de les capes del nostre planeta, anomenant cada una d’elles.

Bona feina!!

Dentro del Proyecto “Viatgem a l’espai”, los alumnos de 5ºB han trabajado dentro del área de Lengua castellana la estructura de la Tierra, las diferentes capas y materiales que conforman cada una de ellas, con la profesora Lourdes López.

En primer lugar han buscado información en internet  de lo que han considerado más importante, trabajando en grupo. Después han puesto en común esta información y han elaborado un resumen de los aspectos más relevantes. Para finalizar, cada niño ha realizado un dibujo de las capas de nuestro planeta, nombrando cada una de ellas.

¡¡Buen trabajo!!