TALLERS DE LA FUNDACIÓ VICENTE FERRER A CICLE SUPERIOR

Benvolgudes famílies,

Ens plau comunicar-vos, que enguany i per tercer cop les alumnes i els alumnes de cicle superior, tornarem a participar en el V concurs literari que organitza la Fundació Vicente Ferrer i que porta com a títol: Imagina l’Índia

Es tracta que els infants imaginin com és l’Índia a través dels dibuixos elaborats per nens i nenes autòctons i fer la tasca d’un escriptor/a, és a dir, cercant informació d’Anantapur (clima, noms, cultura, situació…) i escriure una història (prosa o poesia) que ens traslladi al país amb més màgia del món.

El dilluns 9 i dimarts 10 de març van fer uns tallers previs per situar als alumnes.

A 5è van parlar de la Fundació i les bases del concurs, i a 6è van fer un joc per treballar els 17 objectius de desenvolupament sostenible i que s’han proposat assolir abans de 2030.

Us deixem unes fotografies, només cal que cliqueu sobre la imatge.

Amb aquestes activitats fomentem el perfil de sortida del nostre alumnat, que recordeu que és el nostre arbre dels valors.