TALLERS DE CASTELLS A LES CLASSES D’EDUCACIÓ FÍSICA DE 6è

El dilluns 9 i dimarts 10 de desembre, els/les alumnes de 6è van poder gaudir a les classes d’educació física, d’un taller de castells. On van fer un petit tastet i treballaren de manera cooperativa i amb esperit de superació.

Això, ha sigut gràcies a la col·laboració de la colla castellera de l’Esquerra de l’Eixample, Esquerdats!, que ens han endinsat dins el món casteller.

Aquí us deixem l’enllaç, cliqueu a sobre de la imatge.

Us informem, que els divendres la colla castellera assagen al gimnàs de l’escola de 19h a 21:30h. Esteu convidats tots (infants, adults) a provar i participar.

Fem escola, fem barri i fem pinya!!!