TALLER AUDIOVISUALS – CONSTRUIR MIRADES

El dijous 30 de gener i els dies 3, 17 i 19 de febrer van venir a l’escola a fer un taller audiovisual titulat: CONSTRUIR MIRADES. En aquest taller els alumnes de 5è van aprendre a utilitzar una tècnica d’animació, que ni amb el cinema tradicional ni amb altres tècniques molt més avançades i cares, no ho podrien fer. El sistema que els hi van ensenyar a utilitzar va ser  STOP MOTION, que és la tècnica d’animació més senzilla, artesanal i divertida que existeix.

La planificació d’aquest taller va ser:  La primera sessió va ser per tots els alumnes de 5è junts. La segona i la tercera sessió cada 5è ho va fer per separat i, per grups, van fer el seu curt d’animació.

A continuació us presentem els treballs que els nens i nenes van crear.