QUÈ M’AGRADARIA SER DE GRAN????

NOU PROJECTE A 2n:    QUÈ M’AGRADARIA SER DE GRAN????

Les nenes i els nens de 2n de l’escola hem escollit aquesta tarda el projecte de treball d’aquest segon trimestre.  Primer ho hem parlat a la classe i hem seleccionat els temes que ens interessaven.  Després hem anat al claustre i cadascú ha votat l’opció que més li agradava.  El resultat no deixa cap dubte de quin ha estat l’interès majoritari.  Es nota que ens preocupa el nostre futur!!!!

Hem començat a treballar les maquetes dels oficis escollits.

A l’hora de Plàstica, cada grup de treball ha començat a elaborar la maqueta del seu ofici. artista, modista, esportista, cuiner…  N’hi ha per a tots els gustos!!!  Amb plastilina, papers, cartró, pintures i molts més materials estan aconseguint uns resultats molt i molt divertits. Esperem que ben aviat pugueu veure’n l’exposició!!!

Cliqueu aquí per veure’n el procés

Aquesta setmana han vingut a l’aula mares i pares convidats dels alumnes de la classe perquè ens expliquessin els seus respectius oficis i així poder fer-los preguntes i aprendre en què consisteix cadascun d’ells.

Podeu clicar sobre la foto anterior i veure més pares i mares voluntaris d’aquesta activitat.

Està sent molt interessant!!!!

També, per tal de promocionar les nostres desitjades professions, hem fet un tríptic per promocionar-les.  Aquí en teniu una mostra: