QUARTA JORNADA DELS JJOO: SALT DE LLARGADA

Salt de llargada

(Notícia escrita per Dea, Jorge i Elimar)

Hola, bon dia senyores i senyors, avui us explicarem  una mica sobre la Salt de Llargada dels Jocs Olímpics dels Llorers.

Com el vam fer?

L’objectiu de salt de llargada es: Saltar la màxima distància possible i el guanyador és el que arribi més lluny. Després els alumnes de 5è, amb un metro per mesurar i un regle per saber on van aterrar, apuntaven el millor salt dels dos que feien els participants.

En aquesta competició vam realitzar el salt amb els peus junts i havent de caure amb els peus a terra.

Participants:

6è:

Héctor, Daniel, Roc, Lian, Alesandro, Paula, Fiorella i l’Auric que va substituir en David.

5è:

Sach’a, Hua Qi, Victoria, Mariami, Heidi, Elisenda, Jean Marcial

EL GUANYADOR DE SALT DE LLARGADA  DE 6è VA SER:

PAULA!!!! DE 6èA

EL GUANYADOR DE SALT DE LLARGADA DE 5è  VA SER:

L’ELISENDA!!!! DE 5èC

OBSTACLES AMB INFANTIL

El dia 16 de juny de 2021 els alumnes de 5è B hem fet unes activitats pels alumnes d’Educació infantil.

Les activitats eren fer uns obstacles separats perquè els nens i nenes ho gaudeixin. Cada activitat és diferent i es fan amb obstacles de distinta dificultat.

Els nens i nenes, es van portar bé i els hi va agradar molt participar amb els alumnes de 5è.

Podcast (Jordi, Johan, Grey i Jhymscarly)

Vídeo (Laia, Carlota i Ainara)

Podcast (Elías, Ugo i Nico)