Proves de comprensió lectora

En els darrers anys es pot observar en els centres educatius un augment d’activitats i de línies de treball per tal de millorar tot el que té relació amb la lectura.  Als Llorers, en primer lloc, treballem en tot el que fa referència a l’aprenentatge inicial de la lectura, que ha comportat entre d’altres coses, un treball molt coordinat entre la llengua oral i la llengua escrita.  En segon terme, activitats relacionades amb el plaer i el gust per llegir; és a dir, una visió global i transversal que potenciï la idea que quant més llegeixi l’alumnat més li agradarà dedicar-s’hi i millor serà el seu nivell.  I, per últim, un apartat més focalitzat en la millora de la comprensió lectora.  Per aconseguir aquest últim objectiu, tots els/les alumnes de Llorers de 2n a 6è de Primària, aquests dies participen en les Proves de Comprensió Lectora (PCL).  Així, amb suport informàtic i a partir de textos de tipologia diversa i de temàtiques diferents podrem mesurar el seu nivell i la seva evolució.