Projecte Els Llorers se’n van a Roma

Aquest curs, els alumnes de 5è participen en un projecte interdisciplinari “els Horts”, gràcies a la iniciativa del programa d’escoles millorant el verd urbà, de l’associació de Jardins d’Emma.

Aquest ambiciós projecte, és un repte per mirar de modificar l’entorn urbà de l’Avinguda de Roma entre els carrers Comte Borrell i Viladomat.

Per això, fem una activitat quinzenal a la tarda, en una aula viva, és a dir, obrim els murs de l’escola i anem més enllà de les fronteres, portant la classe a l’exterior.

Si cliqueu a la següent imatge, podreu veure una petita mostra del què fan els nostres alumnes, en aquesta activitat tant vivencial i experimental.