PROJECTE 2n TRIMESTRE 6è

Benvolgudes famílies,

Aquest segon trimestre, les i els alumnes de 6è estan treballant el projecte: “L’univers i els fenòmens naturals al planeta blau”.

Barrejant els dos cursos de sisè, hem creat 12  grups d’entre 4 o 5 membres cadascun.

D’aquesta manera cada grup, ha realitzant un treball cooperatiu de recerca d’informació i de creació d’un Sites a partir del correu electrònic de l’escola.

En aquesta recerca d’informació han investigat diferents temes com per exemple; què és l’univers, com es va crear, de què està format, quin és el planeta blau, els seus fenòmens naturals, el canvi climàtic, entre d’altres…

Per tal d’ampliar tota aquesta informació, hem organitzat una xerrada a l’escola amb un expert sobre la matèria en Pere Brunet: enginyer català i catedràtic emèrit, medalla Narcís Monturiol al mèrit científic de la Generalitat de Catalunya.

D’altra banda el dia 3 d’abril, també realitzarem una sortida al Cosmocaixa, on visitarem l’exposició: “L’univers: del Big Bang als nostre dies”.

Ara estan enllestint les presentacions del Sites, que hauran de fer davant els seus companys/companyes i mestres, per poder transmetre els coneixements treballats i assolits.

Més endavant, posarem els enllaços per poder consultar les seves webs.

Per poder veure les fotografies, cliqueu sobre la imatge.