Portes obertes

Per a totes aquelles famílies que ja estiguin començant a interessar-se per les dates de Jornades de Portes Obertes, us volem informar que serà el divendres 2 de març. Farem dos torns:

Torn de matí: De 9’30h a 11’30h. Inclou una visita per l’escola i una xerrada.

Torn de tarda: De 15’15h a 17’15h. Inclou una visita per l’escola i una xerrada.

És imprescindible trucar per reservar.

De tota manera us volem informar, per a la vostra tranquil·litat, que tota la  informació relativa al procés de preinscripció serà publicada a la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona  http://www.edubcn.cat/ca/.

També informar-vos que per segon any consecutiu, el Consorci d’Educació de  Barcelona oferirà xerrades informatives per a totes les famílies amb infants en període de preinscrició. A continuació us detallem les dates i la ubicació:

Dia 14 de febrer: de 16 a 18 hores: Espai Calàbria 66

Dia 19 de febrer: de 16 a 18 hores: Centre Cívic Fort Pienc

Dia 20 de febrer: de 16 a 18 hores: Centre Cívic Sagrada Família

Dia 23 de febrer: de 16 a 18 hores: Centre Cívic Urgell

Aquesta informació la rebreu per carta al vostre correu postal.

Salutacions,

Marta Carballido Hospital