PASSADÍS 6è 19 DE JUNY 2020

El passat divendres 19 de juny, els nostres alumnes de sisè posaven punt i final a la seva etapa de primària.

I les seves famílies no volien que fos un dia més, per això es van encarregar d’organitzar el tradicional passadís homenatge del darrer dia… Des de l’escola volem agrair públicament la seva predisposició i empenta per portar a terme aquest petit detall i les orles, GRÀCIES!!!

Ara us toca encetar una nova etapa, moltíssima sort!!! Sempre us recordarem.

Aquí us deixem un enllaç amb diferents instantànies d’aquell moment tan emotiu.

PD: Aprofito per acomiadar-me jo també, aquest és el meu darrer article. Dono gràcies a tota la comunitat educativa per aquests 3 anys a l’escola Els Llorers, ara toca començar nous projectes. Gràcies de tot cor.