NÚVOLS AMB NADONS-TEATRE TANTARANTANA.

Els nens/es dels ambients de la Terra, el Mar i el Cel vam poder gaudir d’un espectacle musical, sensorial i visual que ens parlava del cicle de l’aigua. En la intimitat creada a l’escenari, vam seure al terra a escoltar la història d’un petit núvol  i  observant els estadis per on va passant , vam  participar activament  tocant les bombolles d’aigua, fent trons picant tubs al terra i creant la pluja amb maraques plenes unes de cigrons i unes altres d’arròs, sent protagonistes de la pròpia història. Il·lusionats d’anar al Teatre vam agafar el camí en autocar amb emoció i alegria. Ha estat la primera sortida fora de l’escola, una experiència molt enriquidora d’aprenentatge on fomentem d’altra banda la cohesió de grup.