ESCOLA, ADÉU!

Estimades famílies, alumnes, companys, personal no docent,
Avui comença per a mi una nova etapa de la meva vida. Després de trenta-vuit anys dedicada a aquesta professió, que tant he gaudit, un nou camí m’espera.
Deixo enrere tots aquells moments compartits amb tots i totes, que voldria retenir en la meva ment, i
engegar-ne un de nou.
L’ Escola Llorers ha ocupat una part molt petita de la meva labor professional; no obstant, no n’ha deixat de ser mai un lloc molt important. Gairebé han estat quatre cursos amb vosaltres i sempre us he sentit molt a prop meu.
En aquesta escola he tingut l’oportunitat de treballar lliurement aquesta área que tant m’apassiona i, m’agradaria pensar, que he deixat un petit bon record en els alumnes que he tingut.
Ha estat un plaer per a mi experimentar cada dia amb els més menuts de l’escola: cantant, jugant, dansant…
En altres cursos: treballar les cançons, els cànons i, sobretot, el llenguatge musical amb la ferma promesa de poder interpretar, de més grans, l’instrument tan desitjat.
Us he de dir que en aquests quatre cursos m’he sentit gairebé com en família. El primer Déu vos guard de cada matí amb la Dolors i la Pili; els companys, alguns molt matiners, saludant i somrient. I ….. cap a l’ascensor!
També he de reconèixer que en alguns cops m’he sentit cansada. Qui no se’n sent amb tres plantes per pujar diversos moments durant el dia!
Ja ho veieu, necessito un “ break” i donar pas a la jovenalla que ja frisa per començar.
Els desitjo que aprofitin, com jo, els bons moments que aquesta feina et proporciona i, si de cas no són prou bons, sempre hi haurà un nou dia i tornarà a sortir el sol.
I ara sí, us deixo i com diu la cançó:
No és un adéu per sempre, sinó per uns instants. El cercle referem i fins potser, serà més gran.
A reveure!

1. Carme Garcia

Montse, moltes gràcies per tot el que has aportat als nostres fills i per compartir-ho amb nosaltres a través d’aquesta web.Han gaudit molt amb tu!!! Sort en la nova etapa. Una abraçada!!! Carme (mare de Carla i Pol)

2. Carme Fernández

Gràcies Montse per tot el que has ensenyat als nostres fills i per la dedicació que hi has posat. Estigues segura de que et trobaran a faltar i nosaltres, els pares, també.
    Et desitgem el millor en aquesta nova etapa que comences, t’ho mereixes!!
    Petons!!

Carme Fernández
    Martina Cartañà
    Mireia Cartañà
    Joan Ot Cartañà

3. M. Jesús Martinez

Montse, no m’acomiado de tu, perquè la nostra amistat va més enllà de l’escola i ens continuarem veient sovint.
    Admiro la teva professionalitat, entrega i entusiasme en la feina, però, sobretot, t’admiro com a persona: ets carinyosa, dolça, alegre i una dona molt forta. Ara et toca cuidar-te i deixar-te cuidar, i gaudir d’aquesta nova etapa.
    T’estimo.
    M. Jesús M.

4. dolors morera pascual

Estimada i apreciada Montse,
    Per mi ha estat un gran plaer coneixe’t i compartir dos cursos amb tu.
    T,admiro per la fortalesa que has demostrat, pel teu somriure matiner, per la teva positivitat i per la professionalitat.
    Et desitjo lo millor per aquesta nova etapa àvia.
    Molts petons.

5. Rebeca López Magaña

Montse mucha suerte en tu nueva etapa , que disfrutes que te lo mereces. Los nenes te extrañaran mucho y los papis tambien.
    Un besazoo

Rebeca Lopez
    Laia Alarcon
    Marc Alarcon
    Biel Duran

6. Montserrat Fernandez de Luco

Montse, muchísimas gracias por todos éstos años dedicados a la enseñanza, ahora a disfrutar de tu nueva etapa!!!!

Montse