ELS PRIMERS DIES A L’ESCOLA DELS NENS I NENES DE P-3

Cada dia que passa estem més adaptats a l’escola. Tot i ser un inici de curs diferent de la resta, el nostre dia a dia procura estar, com sempre, ple de somriures i bones energies. No ens falten les ganes d’aprendre i d’experimentar amb tot allò que trobem al pati i a l’ambient.

A l’espai de psicomotricitat fina podem fer plastilina, enfilar botons o agafar boletes amb pinces.

A l’espai de construccions sempre trobem peces per a fer torres ben altes que després podem desmuntar. Juguem a cuines, cotxes o nines a l’espai de joc simbòlic tot imaginant un món fantàstic que en aquell moment ens ve de gust poder viure i compartir.

A l’espai d’art fem dibuixos d’observació d’elements naturals, creacions amb materials diversos, pintem amb tècniques diferents i fins i tot ja hem fet algun petit collage!!

Ens agrada experimentar amb la sorra, la sal i els cigrons tot omplint, buidant, colant, i donant resposta a curiositats que ens sorgeixen.

A l’espai de llengua juguem amb algunes lletres, les seves formes i al de matemàtiques hi trobem números o peces on comencem a resoldre petits enigmes.

A l’espai de l’assemblea ens estem coneixent cada dia més!! És allà on ens trobem tots i totes per a poder compartir les nostres vivències i emocions que van sorgint en la convivència. Allà també escoltem contes, cançons i audicions.

Estem a l’inici d’una gran aventura que tenim moltes ganes de continuar gaudint. Ens acompanyeu?

Pitgeu aquí per veure el recull de fotografies d’aquests dies!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *