ELS ALUMNES DE 5È SÓN DIRECTORS DE CINEMA! STOP MOTION

Al final de trimestre, amb la col·laboració de l’AMPA, els alumnes de 5è van realitzar la seva pròpia producció d’una pel·lícula fent servir la tècnica d’STOP MOTION.
Aquesta tècnica tracta de realitzar moltes fotografies i posar-les seguides, i passades molt ràpid sembla que tot es mogui! La clau és fer petits canvis entre fotografia i fotografia a l’escenari, per així ensenyar que és el que està passant a la història.
El guió de les pel·lícules el va realitzar cada classe portant a terme una activitat d’improvisació, on tothom va participar aportant alguna idea.

Moltes gràcies al Drac Màgic – Cultura Audiovisual i la Roda Fundació d’accions culturals i del lleure per aquesta meravellosa experiència.

Esperem que us agradi molt!