COMIAT DE 6è DESPRÉS DE 9 ANYS AMB NOSALTRES

El divendres 21 de juny de 2019, va ser l’últim dia a l’escola Els Llorers dels infants de sisè.

Per mirar de que fos un dia especial i emotiu vàrem rebre’ls a l’Aula Viva.  Paral·lelament, la resta de la comunitat educativa (mestres, alumnes i pares i mares d’aquests), els hi vam crear un passadís perquè accedissin al centre mentre eren ovacionats i se sentia una música de fons.

Per aquest motiu, us volem agrair la vostra col·laboració per fer-ho possible. Gràcies!!!

Creiem que tota la trajectòria escolar viscuda al centre es mereix un reconeixement personalitzat i públic de comiat.

Aquí us deixem enllaçat un petit vídeo resum dels seus darrers anys a l’escola.

Gràcies per tot i molt bona sort en aquesta nova etapa.

BON ESTIU A TOTHOM!!!