CLOENDA DEL PROJECTE MUSICAL ARAART 2021

És un plaer presentar-vos el recull d’actuacions que s’han fet a Calàbria 66 com a cloenda del treball artístic fet dins el marc del projecte AraArt, projecte reconegut pel Departament d’Educació.

En primer lloc, des d’aquestes ratlles, volem felicitar els nois i noies per l’esforç, l’entusiasme, la valentia i la constància en aquest nou repte artístic que va més enllà de les parets de l’escola; també el nostre més sincer agraïment pel suport de l’Escola de músics i JPC, per la professionalitat de la Yolanda Mallofré i la Sara Vinyals, i de tots els mestres de l’escola que han acompanyat i vetllat aquesta fita.

Moltes felicitats a tots per aquest regal!!!!!

1r A

1r B

1r C

2n A