CENTRE FORMADOR

Des de l’equip de mestres d’educació infantil ens il·lusiona alhora que entristeix informar que l’alumnat universitari en pràctiques finalitza la seva estada al nostre centre.

Han estat uns mesos plens d’emocions en què aquests practicants, futurs docents han pogut compartir l’evolució dels vostres fills i filles, viure l’adaptació, conèixer el funcionament d’un centre escolar i, en definitiva, tenir una experiència de primera mà de la qual serà la seva futura tasca vers la societat i els estudiants del futur.

Com tots sabeu l’escola és centre formador de diferents universitats com: La Universitat de Barcelona (UB), La Universitat Autònoma de Bellaterra (UAB), Universitat de Vic (UVIC) i, aquest any per primera vegada, la Universitat Blanquerna.

Ser centre formador és una tasca que considerem de vital importància com a escola. En primer lloc és, com a claustre, l’oportunitat de retornar l’experiència que com a antics alumnes de diferents universitats ens van proporcionar d’altres escoles. Per altre costat, implica un enriquiment de la nostra tasca diària el fet de tenir futurs docents amb molta preparació teòrica que veuen de primera mà com aquesta preparació es posa en pràctica, se’ls plantegen dubtes, comparteixen experiències i observacions i, en definitiva, t’ajuden a renovar-te constantment, a no donar res per fet i reafirmar els diferents plantejaments que condicionen la tasca educativa. Per als practicants, també els ofereix la possibilitat de descobrir totes les tasques de preparació, formació constant, activitats i reunions que inclouen les funcions docents i que no es produeixen de cara al grup d’infants tot i que finalment repercuteix en ells.

Com a docents, tota tasca té un propòsit amb la mirada posada en el benestar i desenvolupament de tots i cadascun dels nostres alumnes.

Avui acomiadem la Judith, l’Andrea, la Maria, la Mar, la Meritxell, en Pau i la Irene i, tot i que sabem que tant alumnes com docents els trobarem a faltar, tenim la certesa que marxen amb una feina ben feta i amb la motxilla carregada d’experiències.

Companys esteu un pas més a  prop de convertir-vos en els i les mestres que acompanyaran les futures generacions… Us esperem aviat!!!

Equip de mestres d’educació infantil

1. Sandra

Super equip de mestres d’Infantil Els Llorers?. Moltes gràcies per la vostra feina i per acompanyar als nostres fills fent que cada dia siguin més autònoms i feliços?