CELEBREM LA CASTANYADA, P5

HA ARRIBAT LA TARDOR A L’ESCOLA… CELEBREM LA CASTANYADA A P-5 !!!

Un any més arriba la Castanyada a l’Escola, aquest any, tot i sent tot  una mica  més complicat pels temes que visquem de Pandèmia i no poder fer tot allò que ens encanta… com fer cançons, balls i danses pels nostres pares Castanyers i  les nostres mares Castanyeres, ni poder compartit toooota l’Escola de una menjada de castanyes conjunta… hem fet un seguit d’activitats i de vivències que ens han tornat bojos de contents. Durant aquests dies hem anant aprenent contes de la tardor, diferents versions del conte de la Castanyera, hem cantat cançons i ballat a les aules…

DIJOUS, 29 d’octubre mentre estàvem fen l’assemblea del matí… se’ns va presentar la Castanyera… GUAUU… QUINA IL·LUSIÓ ENS VA FER!!! Vam estar parlant una bona estona amb ella i li vam cantar i ballar cançons: “El Marrameu…”, “Ha arribat la tardor”, “La Castanyera”… i mooooltes més!  Ens vam engrescar tant que vam decidir  dedicar el dia a fer uns tallers de manualitats i vam crear UNA PAPERINA TITELLA DE CASTANYERA. Ens ha agradat molt jugar a treure i amagar-la de la seva paperina.

DIVENDRES, 30 d’octubre va ser molt DIVERTIT… TOTS ENS VAM DISFRESSAR DE CASTANYERS I DE CASTANYERES i vam anar a l’Escola supercontents i supercontentes!!!! En arribar… tothom volia parlar a l’Assemblea i explicar la seva disfressa i que el veiessin la resta. ESTÀVEM GUAPÍSSIMS!!! Al cap d’una estona…. vam esmorzar fent una BONA XOCOLATADA, Ummm, que bona!!!  Al pati ens va venir a veure una altra Castanyera que ens va cantar i fer màgia. En tornar a les classes espais, jocs, pintures… i A LA TARDA, ens vam trobar tot P-5 al PATI DEL JARDÍ MEDITERRANI on vam fer 3 rotllanes i ens vam menjar LES NOSTRES CASTANYES,  i per acabar… una estona de joc lliure al PATI DE SORRA. El temps no dóna per més…Tots corrents cap el punt de trobada dels pares, això si agafant la nostra paperina de castanyera i ben feliços del dia viscut.

AQUÍ EN TENIU UNA MOSTRA DE FOTOS D’AQUESTS DIES, dels 3 grups; SOMNIS, BOSC I CONTES.

Esperem que us agradin molt!!!

NÚRIA LÓPEZ, Tutora P-5A

NÚRIA REVES, Tutora P-5B

MARISA MARÍN, Tutora P-5C

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *