Campanya Mobilitza’t

Des de l’escola ens volem participar en la “ CAMPANYA MOBILITZA’T” , la qual pretén allargar la vida útil dels nostres mòbils, oferint als ciutadans la possibilitat de col·laborar d’una forma senzilla i gratuïta aportant els seus mòbils en desús,

Els objectius són:

Reutilitzar els terminals i reduir la insostenible demanda dels seus components.

Reciclar elements útils i disposar els materials tòxics.

Sensibilitzar la població sobre les greus conseqüències de l’elevada demanda de coltan i d’altres minerals utilitzats en els mòbils.

Recaptar fons pels programes d’educació, conservació i desenvolupament que l’Institut Jane Goodall realitza a diversos països de l’Àfrica.

Per aquest motiu, per cada 30 mòbils que es recullin guanyem 1 apadrinament gratuit d’un ximpanzé del centre de recuperació de Tchimpounga, per un any, dins el programa Chimpamig@s. Amb l’apadrinament ens enviaran un certificat del ximpanzé apadrinat i periòdicament uns informes amb les novetats del centre i els avenços del ximpanzé apadrinat (si recolliu 60 guanyareu 2 etc).

Si voleu saber més coses, aquí teniu aquestes dues webs:

www.janegoodall.es

www.mobilitzatperlaselva.org