Aula Viva. Projecte d’escoles millorant el verd urbà.

Benvolgudes famílies,

A tota la comunitat educativa del centre, ens plau fer-vos arribar la newsletter, que ha fet l’Associació Jardins d’Emma per a què estigueu al corrent del projecte, en el que participa tot l’alumnat de cicle superior (5è i 6è), de l’escola.

aula-viva-quadern-verd-1rt-vf

En l’enllaç de dalt, trobareu una breu explicació detallada del projecte, així com: en què consisteix l’aula viva i totes les tasques i activitats que es fan al llarg d’una tarda, de manera quinzenal. (dimarts 5è i dimecres 6è).

També, us recordem que a l’article que vam fer sobre aquest mateix projecte al primer trimestre, anem afegint les fotografies dels alumnes de cinquè.

Si cliqueu en la següent imatge podreu visualitzar-les.

Per una altre costat,aprofitem per recordar-vos que l’escola aquest any, utilitza l’aplicació Dinantia per realitzar qualsevol comunicació amb vosaltres (les famílies), per això, des d’aquí us animem a descarregar-vos-la al vostre mòbil i estar al corrent de qualsevol informació o comunicació que puguem realitzar d’una manera senzilla i pràctica. (l’aplicació és totalment gratuïta).

Salutacions,

Equip de mestres de cicle superior.