Anem a fer escalada!

Després d’haver treballat a les classes d’educació física els conceptes i punts claus de l’escalada, els alumnes de cinquè, vam poder visitar i gaudir el passat dimarts 27 de febrer, de les instal·lacions de la Foixarda (Climbat).

Allà van poder posar en pràctica tot lo treballat a classe, de manera més específica i vivencial, donat les limitacions de l’escola en aquest tipus d’espais.

Us convidem a tots i totes a fer una ullada a les imatges que mostren la seva experiència, i per un altre costat, a conèixer aquestes instal·lacions i valorar l’opció d’aquesta modalitat esportiva, com una extraescolar més.

Fem esport, fem escola, fem ciutat…

Per veure més fotografies cliqueu a sobre de la imatge.