AJUTS CAMPANYA DE VACANCES D’ESTIU CAMPUS OLÍMPIA

L’Ajuntament de Barcelona vol garantir la participació de tots els infants residents a la ciutat a activitats ludicoesportives durant les vacances d’estiu, independentment de la capacitat econòmica de les famílies o de la condició física, psíquica o sensorial dels infants i joves.

L’indicador de renda de suficiència (IRS) serà el que indiqui el percentatge per a calcular cada una de les beques (30%, el 60% o el 90% del cost total de l’activitat).

CALENDARI D’INSCRIPCIÓ PER A LES FAMÍLIES QUE SOL·LICITIN AJUT ECONÒMIC:
Les persones interessades han d’adreçar-se a l’entitat organitzadora de l’activitat ( en el cas de la nostra escola  a l’Associació Esportiva Eixample (Coordinador d’extraescolars: Sergi Rivera) , recollir el Full de sol·licitud i, un cop emplenat , tramitar la sol·licitud a partir de dissabte 27 d’abril i fins dimecres 15 de maig de 2019, sense abonar cap quantitat a compte.

Hauran de presentar la documentació indicada al dors del Full de sol·licitud, que l’entitat els lliurarà en el moment de la inscripció, a qualsevol Oficina d’ Atenció Ciutadana (OAC) de la ciutat.

La Comissió d’Ajuts resoldrà les sol·licituds presentades, i el 30 de maig notificarà el resultat provisional als interessats mitjançant correu electrònic o SMS. Tot i que la llista definitiva no es publicarà fins al 21 de juny, a partir del 3 de juny es podran començar a formalitzar les inscripcions, presentant el Full de Sol·licitud, segellat en el seu dia per l’entitat organitzadora, i abonar (segons el sistema que estableixi cada entitat) la diferència entre l’ajut concedit i el preu de l’activitat. La data màxima per formalitzar la inscripció és el 24 de juny de 2019.

En cas de denegació de l’ajut, les persones interessades podran presentar les seves al·legacions del 31 de maig al 14 de juny de 2019. En cas de no fer-ho, se suposarà que hi estan conforme.

Més informació…