Acte de cloenda de l’Aula Viva

Aquest dimecres 20 de juny a la tarda s’ha fet l’acte de cloenda de l’Aula Viva.

Després d’un any de Projecte incidint en la transformació de l’espai públic d’Avinguda de Roma i afavorint les dinàmiques pedagògiques de l’alumnat arribem al final de curs amb un balanç molt positiu!

Alumnes, pares i mares, mestres i l’Associació Jardins d’Emma han volgut donar a conèixer el procés de construcció de l’Aula Viva i han obert la participació a tota la comunitat educativa per avaluar-ne els resultats i  plantejar els nous reptes i  millores pel proper curs.

La cloenda ha constat de dues part:

• La 1a part s’ha fet a la sala d’actes Llorers, la Júlia, l’Oriol i el Martí que són els tècnics del projecte i membres de Jardins d’Emma, han  explicat el procés de transformació, les fases  d’intervenció i les futures actuacions que estan pendent d’aprovació per part del Districte  i de l’Ajuntament.
  • A continuació els i les alumnes han donat el seu punt de vista sobre l’Aula Viva, com valoren l’adquisició dels aprenentatges i què els ha aportat.
  • Seguidament, l’Albert el tutor de 5è i el Llorens el tutor de 6è han fet la seca valoració .
  • Per acabar,  les famílies han participat del col·loqui fent les seves valoracions i reflexions.

• La 2a part s’ha realitzat a l’Aula Viva on s’ha explicat el procés de transformació, hem pogut veure el resultat de l’hort i hem explicat el seu manteniment a partir de la proposta de gestió comunitària.

A més a més, hem tingut la presència de la Betevé i del Canal del Districte que ha aprofitat per fer una entrevista a alguns dels representats de la comunitat educativa de la nostra escola.