A 5È ENS VISITA LA FEDERACIÓ CATALANA DE BÀDMINTON

A finals de desembre, els alumnes de 5è van iniciar-se al bàdminton a les classes d’educació física, aquest segon trimestre continuen amb les sessions de la unitat didàctica; però aquesta setmana, els han visitat uns tècnics molt especials i qualificats, donat que són de la Federació Catalana de Bàdminton.

El dilluns 14 de gener van fer la sessió amb 5èA i el divendres 18 de febrer amb els alumnes de 5èB, a més a més, com a sortida a finals de febrer, podran anar a gaudir del torneig internacional de bàdminton que es celebrarà aquí a Barcelona,el BARCELONA SPAIN MASTERS.

A continuació us deixem un recull d’instantànies, feu clic a sobre de la imatge.

Els esports minoritaris també volen dir la seva… fem-los créixer  encara més!!!