6è A: QUÈ FARIA JO AL TEU LLOC. TOT ÉS POSSIBLE

Els alumnes de sisè A, que cursen l’assignatura de valors, han fet una activitat d’escolta activa.

Aquesta tractava, d’escoltar la lectura en veu alta per part del mestre del llibre: Què faria jo al teu lloc. Autors: Jaume i Rosa Ausmeves BCN, S.L.

Cada setmana, es llegien 15 pàgines aproximadament, i el mestre proposava als oients fer les seves pròpies hipòtesis, d’aquesta manera comprovava qui seguia el fil conductor de la història.

Aquest llibre tracta de 4 nens que es coneixen en el pati de l’escola, i que s’inventen el joc de l’empatia: Què faria jo en el teu lloc. Dins d’aquest grup d’amics estan en Fèlix, un nen prim i baixet, amant de la natura i els animals, amb els pares separats, la Rosa, la petita de 7 germans a qui li agraden molt les flors i les plantes, la Clara, una nena rossa, de faccions rodonetes i amant de l’art i per últim la Yaitou, una noia de color, amb el cabell rinxolat i apassionada de la música.

Tots plegats, decideixen col·laborar per poder crear una cabana al bell mig del bosc, on poder deixar volar la seva imaginació i poder desenvolupar les seves aficions (pintar, escoltar música, plantar, cantar i tenir animals).

Recomanem aquest llibre perquè treballa els valors  i ens fa posar-nos a la pell dels altres.

Alumnes de 6è  A: Candela, Guida, Iris, Vinyet, Mahnoor, Naomi, Doae, Hanjin, Azul, Diego, Omar, Héctor, David, Eric i Gabriel.

Us deixem unes imatges per reflexionar…