2n I 3r PREMI AL CONCURS DEL CARTELL DE LA FESTA MAJOR DE L’ESQUERRA DE L’EIXAMPLE

Benvolgudes famílies,ens plau comunicar un nou guardó pels nostres infants.

Aquesta vegada, va ser el passat divendres 27 de setembre a la casa Golferichs, amb motiu de l’inici de la Festa Major del nostre barri.

En aquesta emblemàtica casa modernista del carrer Gran Via de les Corts Catalanes, es va inaugurar l’exposició de dibuixos infantils i juvenils pel concurs del cartell de la Festa Major de l’esquerra de l’Eixample, i també l’entrega de premis.

En aquesta edició, dos alumnes de la nostra escola van ser guardonades, en segon lloc: la Vicky amb un xec regal de 75€ (alumna de sisè del curs passat) i en tercer lloc: l’Abril  amb un de 50€ (alumna de sisè B d’aquest curs).

Moltíssimes felicitats a totes dues i també a la Claudia, guanyadora del concurs.

Per veure les imatges cliqueu a sobre de la següent.

Recordeu que l’exposició està oberta a tothom!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *