PREINSCRIPCIÓ 2021-2022. 7 de juny de 2021

Llista d’alumnes admesos i llista d’espera:

Cada centre publica la llista d’alumnes admesos al centre i la llista d’alumnes que s’hi han preinscrit, però que tenen un altre centre assignat. Si el centre no ha pogut atendre totes les sol·licituds, també publica la llista d’espera.

La llista d’espera està formada per totes les sol·licituds que han demanat el centre en primera opció o posteriors, sempre que no tinguin assignada una petició d’ordre anterior (per tant, prioritzada pel sol·licitant). La llista s’ordena per ordre de petició, la puntuació definitiva i el número de desempat.

Per veure les llistes, cliqueu damunt de:

Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició

Alumnes preinscrits al centre

Llista d’espera

Les famílies poden fer una reclamació a la plaça assignada en el període de preinscripció entre els dies 7 i 18 de juny. Per fer la reclamació a la plaça assignada:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *