Pla TAC

PROJECTE TAC

L’escola El Sagrer ha apostat des de sempre per la innovació educativa a tots nivells. En el camp tecnològic, amb el finançament de l’Ampa, vam ser pioners en la implementació d’ordinadors i l’ aprenentatge amb eines informàtiques. També vam ser escola pilot en la implementació del projecte 1×1 així que es va promoure des del Departament d’Ensenyament.

El claustre de mestres, en veient el potencial pedagògic de l’ús dels dispositius mòbils i de la robòtica a nivell educatiu, ha fet una aposta clara per implementar, també, aquestes eines per a l’aprenentatge.

L’arribada d’aquests dispositius ha ajudat a renovar metodologies d’aprenentatge i ha estat un element motivador per començar a crear activitats digitals que afavoreixin la implicació dels alumnes.

També ha estat un impuls la implementació de google apps educació.

L’equip de mestres entén les eines digitals com una eina de canvi metodològic que potencia un aprenentatge més globalitzat i que ajuda a millorar els resultats educatius.

Els recursos tecnològics ens ajuden a:

● Fomentar el treball col·laboratiu.

● Motivar l’aprenentatge

● Fomentar l’atenció a la diversitat d’aprenentatge.

● Treballar amb un entorn comunicatiu més atractiu pels alumnes i alhora més participatiu.

● Integrar eines tecnològiques d’ús social a l’escola.

● Facilitar que els nens comuniquin allò que han après.

● Afavorir que l’aprenentatge sigui més significatiu

● Consolidar aprenentatges de totes les matèries

● Obrir portes a l’escola del futur