PREPAREM EL NOU CURS 2020-2021

Benvolgudes famílies,
Ja falta poc per iniciar el curs 2020-2021. Us fem un recordatori de què cal portar a l’escola per començar al setembre, enguany s’inclouen algunes novetats!

MASCARETA:  Caldrà l’ús de mascareta per a entrar i sortir de l’escola i per als moments en que no sigui possible el distanciament físic entre els alumnes dels diferents grups estables. Recomanem que es porti mascareta marcada amb el nom. L’escola proporcionarà bosseta/funda per a poder ser guardada quan no s’utilitzi.

CALÇAT PER CIRCULAR PER DINS DE L’ESCOLA!

Els alumnes es canvien les sabates quan entren a l’escola per minimitzar la sorra i la pols que hi ha a aules i passadissos. Cada alumne haurà de tenir un calçat net per circular per l’escola (pot ser el mateix que utilitzen per Educació Física i Música).

EQUIP DE PLUJA (botes d’aigua i impermeable): Per tal d’aprofitar al màxim l’espai exterior i poder sortir encara que estigui moll, necessitem que cada alumne tingui unes botes d’aigua i un impermeable a l’escola marcats amb el nom.

BATES: Els alumnes de P3 fins a 6è utilitzen només una bata per a fer pintura o manualitats, a poder ser cordada per davant (a l’escola també reciclem bates, si en teniu que es puguin aprofitar serà benvinguda i si en voleu una també podeu consultar si n’hi ha de la talla que necessiteu).

ROBA I ALTRES OBJECTES: Les peces de roba i d’altres objectes (carmanyoles, motxilles, sabatilles de gimnàstica i bossa per a les sabatilles, pitets, tovallons…) han d’anar marcats amb el nom en un lloc visible i les peces de roba cal tinguin una beta llarga o goma elàstica per tal que es puguin penjar.

Els dies en que els vostres fills tinguin educació física han de portar xandall i sabates d’esport, per l’exterior i sabatilles de gimnàstica o similars / calçat net pel gimnàs.

MOTXILLA, ESTOIG i MATERIAL:  A Primària a la motxilla hi ha de cabre una carpeta mida foli. I han de portar un estoig buit (que no sigui metàl·lic), a l’escola els donarem el material necessari. No s’ha de portar cap altre tipus de material escolar. Recomanem motxilles sense rodes.

MOCADORS I CANTIMPLORA:

És necessari que portin una capsa de mocadors de paper i una cantimplora amb aigua. Els alumnes de P3 també cal que portin un paquet de tovalloletes humides.

MENJADOR:

Els alumnes que es queden a dinar han de portar tots un tovalló. Els alumnes d’Educació infantil (P3 i P4) a més, un pitet.

ESMORZARS SALUDABLES:

És molt important venir esmorzats de casa perquè els vostres fills puguin afrontar amb energia les activitats escolars fins a l’hora d’esbarjo. L’esmorzar que es fa a l’escola cal que sigui de la mida i quantitat adequada per a l’edat i pràctics de menjar. Cal evitar esmorzars poc saludables o excessius (tenen poqueta estona i la necessiten per jugar). De tant en tant trobem entrepans a les papereres del pati; recordeu als vostres fills/es que si no tenen més gana, guardin el que no s’han pogut acabar i que a casa ho expliquin.