Carta compromís educatiu

La carta de compromís educatiu és un document que té com a finalitat potenciar la comunicació, la participació, la implicació, el compromís i la corresponsabilitat entre els centres i les famílies en l’educació d’infants i joves.

Per tant, la carta ha de contribuir, entre altres, als objectius següents:

• Compartir amb les famílies els principis i els continguts del projecte educatiu del centre i, si escau, els projectes educatius de l’entorn.
  • Millorar la informació i la comunicació entre el centre i les famílies.
  • Facilitar a les famílies l’exercici dels seus drets i el compliment dels deures.
  • Fomentar la convivència i el bon clima escolar.
  • Corresponsabilitzar el centre i la família en l’èxit acadèmic, personal i social dels alumnes i també en el compromís cívic dels infants i joves.

Aquest document l’han de signar el pare, mare, tutor o tutora legal de l’alumne o alumna i la direcció del centre educatiu públic o la persona titular del centre privat concertat en el moment de la matrícula.

CARTA DE COMPROMÍS EDUCATIU EL BRUC