Ja han arribat el rei la reina Carnestoltes!

Avui han arribat a l’escola la Dakarai i en Pompidou,la reina i el rei carnestoltes, que ens acompanyaran tota la setmana.

A part de portar-nos una mica de gresca i xerinola, ens han deixat unes consignes que haurem d’anar seguint al llarg de tota la setmana. Us les avancem per tal que us pugueu organitzar.
– Dilluns dia 17: A l’escola en pijama hauràs de venir, i així no t’hauràs de vestir.
– Dimarts dia 18: Amb una gran disfressa de casa vindràs, i amb els companys i companyes molt bé ho passaràs.
– Dimecres dia 19: Amb roba mal conjuntada vindràs, i un fart de riure et faràs.
– Dijous dia 20: El dijous llarder vindràs amb un cap divertit, tant si ets gran com si ets petit. A veure qui serà el més atrevit.
– Divendres dia 21: El divendres comença la festa, comença el carnaval. A la tarda, d’un animal et disfressaràs i a la rua aniràs.
El dijous al matí, farem una sortida per l’entorn i menjarem l’entrepà de truita o botifarra d’ou.
Divendres a la tarda farem la rua pels carrers del poble. Més endavant ja us enviarem informació sobre l’organització de la rua

.